September 19, 2011

Anak Adalah Segalanya !!!

Anak ... Biler cerita pasal anak teringat anak aku yang sorang neyh..sangat manja walaupon fully BF 2 months jer .. Okay.. Anak .. salah satu sebab aku join bisness Premium Beautiful nie pown sebab anak... hiks ... matlamat utama aku ... Tapi harini ader kisah sedey yang aku dengar tentang anak ... Ader blogger nie .. makan dekat satu restoran kat Shah Alam.. terkena tom yam panas .. aduyai kesian ko ... sedeh tgh gamba baby tue tadik ...Seorang pelayan membawa makanan pnas yang lebih dari satu mangkuk tidak menggunakan dulang ... hah geram plak kan .. kena jaga2 kalo makan kat kedai macam nie .. sian sampai nampak isi .. bukan sket kot ... tangan mnggelembong plak tu .. aduhai .. kita yg besar pown tak tahan kan ..ni kan budak kecik .. hah dengan itu aku telah memboikot kedai itu ...

klik sini

No comments:

Post a Comment